Obchodní podmínky

I. Základní ustanovení

  1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) jsou vydané dle § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“).
    Prodávajícím a provozovatelem internetového obchodu SlayCare.cz je SlayCare Services s.r.o., IČ: 22308687, se sídlem Na Průhoně 691, 252 50 Vestec, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 413770, (dále jen „prodávající“).
    Kontaktní údaje prodávajícího: e-mail: info@slaycare.cz, web: www.slaycare.cz. Bankovní spojení: ČSOB, číslo účtu: 349562890/0300 (účet vedený na jméno SlayCare Services s.r.o.).

  2. Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti prodávajícího a fyzické osoby, která uzavírá kupní smlouvu mimo svoji podnikatelskou činnost jako spotřebitel, nebo v rámci své podnikatelské činnosti (dále jen „kupující“) prostřednictvím webového rozhraní umístěného na webové stránce dostupné na internetové adrese www.slaycare.cz (dále jen „internetový obchod“).

  3. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek.

  4. Tyto obchodní podmínky a kupní smlouva se uzavírají v českém jazyce.

II. Informace o zboží a cenách

  1. Informace o zboží, včetně uvedení cen jednotlivého zboží a jejich hlavních vlastností, jsou uvedeny u jednotlivého zboží v katalogu internetového obchodu. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, po kterou jsou zobrazovány v internetovém obchodě. Toto ustanovení nevylučuje sjednání kupní smlouvy za individuálně sjednaných podmínek.

  2. Veškerá prezentace zboží umístěná v katalogu internetového obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží.

  3. V internetovém obchodě jsou zveřejněny informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené v internetovém obchodě platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky.

  4. Případné slevy z kupní ceny zboží nelze navzájem kombinovat, nedohodne-li se prodávající s kupujícím jinak.

III. Objednávka a uzavření kupní smlouvy

  1. Náklady na prostředky komunikace na dálku: Kupující nese veškeré náklady, které mu vzniknou při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory apod.). Tyto náklady se neliší od základní sazby.

  2. Způsoby objednání zboží: Kupující může provádět objednávku zboží v internetovém obchodě těmito způsoby:

    • prostřednictvím svého zákaznického účtu, pokud byl předem zřízen,

    • vyplněním objednávkového formuláře bez registrace.

  3. Při zadávání objednávky si kupující vybere zboží, počet kusů zboží, způsob platby a doručení.

  4. Před odesláním objednávky je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky vložil. Kupující je povinen před odesláním objednávky zkontrolovat správnost údajů, které v objednávce uvedl. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „Odeslat objednávku“. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné a závazné. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři a potvrzení kupujícího o tom, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami.

  5. Potvrzení přijetí objednávky: Prodávající po obdržení objednávky neprodleně potvrdí kupujícímu elektronickou poštou, že objednávku obdržel, a to na e-mailovou adresu, kterou kupující při objednání zadal. Toto automatické potvrzení o obdržení objednávky není uzavřením kupní smlouvy. Přílohou potvrzení jsou aktuální obchodní podmínky prodávajícího ve formátu PDF. Kupní smlouva je v tomto případě uzavřena až po následném přijetí objednávky prodávajícím, o čemž prodávající informuje kupujícího dalším e-mailem (potvrzením objednávky).

  6. Odmítnutí a změny v objednávce: V případě, že prodávající nemůže splnit některý z požadavků uvedených v objednávce, zašle kupujícímu na jeho e-mailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena až poté, co kupující potvrdí prodávajícímu souhlas s touto nabídkou na jeho e-mailovou adresu.

  7. Zrušení objednávky: Všechny objednávky přijaté prodávajícím jsou závazné. Kupující může zrušit objednávku, dokud není kupujícímu doručeno oznámení o přijetí objednávky prodávajícím. Kupující může zrušit objednávku telefonicky na telefonním čísle nebo e-mailu prodávajícího uvedeném v těchto obchodních podmínkách.

  8. Zjevné chyby a omyly: Pokud došlo ke zjevné technické chybě na straně prodávajícího při uvedení ceny zboží v internetovém obchodě, nebo v průběhu objednávání, není prodávající povinen dodat kupujícímu zboží za tuto zjevně chybnou cenu, a to ani v případě, že kupujícímu bylo zasláno automatické potvrzení o obdržení objednávky. Prodávající upozorní kupujícího na takovou skutečnost bez zbytečného odkladu a zašle kupujícímu na jeho e-mailovou adresu novou nabídku. Nová nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením o přijetí nabídky kupujícím na e-mailovou adresu prodávajícího.

IV. Zákaznický účet

  1. Na základě registrace kupujícího provedené v internetovém obchodě může kupující přistupovat do svého zákaznického účtu. Ze svého zákaznického účtu může kupující provádět objednávání zboží. Objednávat zboží je možné i bez registrace.

  2. Při registraci do zákaznického účtu a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Kupující je povinen údaje uvedené ve svém uživatelském účtu při jakékoliv jejich změně aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v zákaznickém účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.

  3. Ochrana přístupu: Přístup k zákaznickému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nutných k přístupu do jeho zákaznického účtu, a bere na vědomí, že prodávající nenese odpovědnost za případné zneužití zákaznického účtu třetími osobami.

  4. Kupující není oprávněn umožnit využívání zákaznického účtu třetím osobám.

  5. Prodávající může zrušit uživatelský účet kupujícího, a to zejména v případě, kdy kupující svůj uživatelský účet déle nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy a těchto obchodních podmínek.

  6. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

V. Platební podmínky a dodání zboží

  1. Možnosti úhrady: Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit následujícími způsoby:

    • bezhotovostně převodem na bankovní účet prodávajícího č. 349562890/0300, vedený u banky ČSOB (účet vedený na jméno SlayCare Services s.r.o.),

    • bezhotovostně platební kartou,

    • bezhotovostně prostřednictvím platební brány Shoptet Pay,

    • dobírkou v hotovosti při předání zboží dopravcem,

    • v hotovosti nebo platební kartou při osobním odběru na pobočkách České pošty nebo výdejních místech Zásilkovny.

  2. Společná ustanovení k ceně a dopravě: Společně s kupní cenou je kupující povinen uhradit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši (doprava, dobírka apod.), pokud takové vznikají. Není-li výslovně uvedeno jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.

  3. Splatnost ceny: V případě platby v hotovosti (včetně dobírky) je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby (převodem na účet či kartou) je kupní cena splatná do 14 dnů od uzavření kupní smlouvy.

  4. Bezhotovostní platba: V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na bankovní účet prodávajícího. Pokud kupující v lhůtě splatnosti cenu neuhradí, prodávající to může považovat za podstatné porušení smlouvy a od kupní smlouvy odstoupit (stornovat objednávku).

  5. Prodávající nepožaduje od kupujícího zálohu či jinou obdobnou platbu předem, není-li v konkrétním případě sjednáno jinak. Úhrada kupní ceny před odesláním zboží není zálohou.

  6. Způsob dodání: Prodávající zajistí dodání zboží kupujícímu těmito způsoby:

    • na adresu uvedenou kupujícím v objednávce (zásilka bude doručena na zadanou dodací adresu),

    • prostřednictvím výdejního místa přepravní služby (zásilka bude dodána na výdejnu či odběrné místo, které kupující zvolil),

    • osobním odběrem v provozovně prodávajícího (pokud prodávající takovou možnost nabízí a kupující ji zvolil).

  7. Volba přepravce: Způsob dodání (dopravy) si kupující zvolí během objednávání zboží v e-shopu.

  8. Náklady na dopravu: Náklady na dodání zboží (poštovné, přepravné) v závislosti na zvoleném způsobu dopravy a převzetí zboží jsou uvedeny v objednávce a ve vyrozumění o přijetí objednávky. Pokud je způsob dopravy smluven na základě mimořádného požadavku kupujícího, nese kupující případné dodatečné náklady spojené s tímto zvláštním způsobem dopravy (tj. pokud si výslovně vyžádá nestandardní způsob doručení).

  9. Povinnosti při převzetí: Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím, je kupující povinen převzít zboží při dodání. V případě, že z důvodů na straně kupujícího je nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo sjednáno, nese kupující náklady s tím spojené (zejména případné další poplatky za opakované doručení apod.).

  10. Kontrola při převzetí: Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalu zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. Pokud zjistí porušení obalu svědčící o neoprávněném vniknutí do zásilky, nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.

  11. Daňový doklad: Prodávající vystaví kupujícímu řádný daňový doklad – fakturu (popř. účtenku). Daňový doklad zpravidla zašle v elektronické podobě na e-mailovou adresu kupujícího; případně jej přiloží v tištěné podobě k zásilce.

  12. Nabytí vlastnického práva: Kupující nabývá vlastnické právo ke zboží teprve úplným zaplacením celé kupní ceny zboží (včetně nákladů na dodání), nejdříve však převzetím zboží. Nebezpečí škody na zboží (náhodné zničení, poškození či ztráta) přechází na kupujícího okamžikem převzetí zboží, nebo okamžikem, kdy měl kupující povinnost zboží převzít, ale z důvodů na jeho straně k převzetí nedošlo.

VI. Odstoupení od smlouvy (odstoupení spotřebitelem)

  1. Právo na odstoupení: Kupující, který uzavřel kupní smlouvu jako spotřebitel (tj. mimo rámec své podnikatelské činnosti), má právo od kupní smlouvy odstoupit bez udání důvodu.

  2. Lhůta pro odstoupení: Lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy činí 14 dnů ode dne následujícího po:

    • dni převzetí zboží (v případě jednorázového nákupu jedné položky zboží),

    • dni převzetí poslední dodávky zboží, je-li předmětem smlouvy několik druhů zboží nebo se zboží dodává po částech,

    • dni převzetí první dodávky zboží, je-li předmětem smlouvy pravidelná opakovaná dodávka zboží.

  3. Výjimky: Kdy nelze odstoupit: Kupující nemůže odstoupit od kupní smlouvy v případech stanovených § 1837 občanského zákoníku, zejména pokud je předmětem smlouvy:

    • poskytnutí služby, jestliže byla splněna s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení a prodávající před uzavřením smlouvy sdělil kupujícímu, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,

    • dodávka zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,

    • dodání alkoholických nápojů, které mohou být dodány až po uplynutí 30 dnů a jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávislých na vůli prodávajícího,

    • dodávka zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu,

    • dodávka zboží, které podléhá rychlé zkáze (zboží, které se rychle kazí), nebo zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím,

    • dodávka zboží v uzavřeném obalu, které kupující z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,

    • dodávka zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal,

    • dodávka novin, periodik nebo časopisů,

    • dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a prodávající před uzavřením smlouvy sdělil kupujícímu, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,

    • jakékoli další případy uvedené v § 1837 občanského zákoníku.

  4. Postup při odstoupení: Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy musí kupující odeslat prohlášení o odstoupení prodávajícímu nejpozději poslední den výše uvedené 14denní lhůty.

  5. Odstoupení písemně či e-mailem: Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využít vzorový formulář poskytovaný prodávajícím (viz příloha těchto obchodních podmínek). Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zaslat prodávajícímu elektronicky na e-mailovou adresu nebo poštou na adresu sídla prodávajícího uvedenou v těchto obchodních podmínkách. Prodávající potvrdí bezodkladně kupujícímu přijetí formuláře/prohlášení o odstoupení.

  6. Vrácení zboží: Kupující, který odstoupil od smlouvy, je povinen vrátit prodávajícímu zboží do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Kupující nese přímé náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží pro svou povahu nemůže být vráceno obvyklou poštovní cestou.

  7. Vrácení peněz prodávajícím: Odstoupí-li kupující od smlouvy, prodávající mu vrátí bezodkladně, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, všechny platby včetně nákladů na dodání, které od kupujícího přijal, stejným způsobem, jakým je od kupujícího obdržel, pokud se s kupujícím nedohodne na jiném způsobu vrácení, a pokud tím kupujícímu nevzniknou další náklady.

  8. Nejlevnější způsob dodání: Pokud kupující zvolil jiný než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízel, vrátí prodávající kupujícímu náhradu nákladů na dodání zboží pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání.

  9. Zadržovací právo: Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující předá vrácené zboží nebo prokáže, že zboží odeslal zpět prodávajícímu.

  10. Stav zboží při vrácení: Kupující by měl vrátit zboží nepoškozené, neopotřebené a neznečištěné, pokud možno v původním obalu. Nárok na úhradu snížené hodnoty zboží: Prodávající má právo jednostranně započíst nárok na náhradu škody na vráceném zboží proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

  11. Odstoupení prodávajícího: Prodávající si vyhrazuje právo odstoupit od kupní smlouvy v případě vyprodání zásob, nedostupnosti zboží nebo když výrobce či dodavatel výrazně přerušil výrobu či dovoz daného zboží. Prodávající v takovém případě neprodleně informuje kupujícího prostřednictvím e-mailové adresy uvedené v objednávce a vrátí kupujícímu do 14 dnů od oznámení o odstoupení od smlouvy veškeré peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něj na základě smlouvy přijal, a to stejným způsobem, případně způsobem dohodnutým s kupujícím.

VII. Práva z vadného plnění (Reklamace zboží)

  1. Jakost při převzetí: Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá, že v době, kdy kupující zboží převzal:

    • má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, popřípadě takové, které prodávající nebo výrobce popsal, nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,

    • se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,

    • zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, pokud byla jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,

    • je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti,

    • zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

  2. Zákonná práva z vad: Projeví-li se vada u zakoupeného zboží v průběhu dvanácti (12) měsíců od převzetí zboží kupujícím, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí (vyvratitelná zákonná domněnka). Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř (24) měsíců od převzetí. Ustanovení předchozí věty se nepoužije:

    • u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána,

    • na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním,

    • použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím,

    • vyplývá-li to z povahy zboží (zejména u zboží s omezenou životností).

  3. Uplatnění reklamace: V případě výskytu vady může kupující prodávajícímu předložit reklamaci (uplatnit práva z vadného plnění) a požadovat jedno z následujících plnění:

    • výměnu zboží za nové,

    • opravu zboží,

    • přiměřenou slevu z kupní ceny,

    • odstoupení od smlouvy (vrácení peněz) – za podmínek uvedených níže.

  4. Podstatné porušení smlouvy: Kupující má právo odstoupit od smlouvy (vrácení peněz) pouze v případech, že:

    • zboží má podstatnou vadu (tj. vadu, která brání řádnému užívání věci),

    • kupující nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady nebo vad po opravě,

    • zboží má větší počet vad současně.

  5. Přijetí reklamace: Prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli své provozovně, v níž je přijetí reklamace možné, případně i v sídle nebo místě podnikání. Prodávající je povinen kupujícímu vydat písemné potvrzení o tom, kdy kupující právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje; dále potvrdí datum a způsob vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení případné opravy zboží a době jejího trvání, nebo písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

  6. Lhůty pro vyřízení: Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba potřebná k odbornému posouzení vady, přiměřená podle druhu výrobku. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této 30denní lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a kupující má právo od kupní smlouvy odstoupit (zažádat o vrácení peněz).

  7. Informování kupujícího: Prodávající písemně (e-mailem) informuje kupujícího o výsledku reklamace (schválení či zamítnutí, způsob vyřízení) bezprostředně po jejím vyřízení.

  8. Nároky se nevztahují: Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci o vadě věděl, anebo pokud kupující vadu sám způsobil (např. nevhodným používáním nebo skladováním).

  9. Náhrada nákladů: V případě oprávněné reklamace má kupující právo na úhradu účelně vynaložených nákladů (zejména poštovné) vzniklých v souvislosti s uplatněním reklamace. Toto právo musí kupující uplatnit u prodávajícího nejpozději do 1 měsíce od vyřízení reklamace.

  10. Volba řešení: Volbu způsobu vyřízení reklamace (tj. který z nároků z vadného plnění uplatňuje) má kupující.

  11. Zákonné rámce: Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).

  12. Reklamační řád: Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího (je-li vydán).

VIII. Doručování

  1. Smluvní strany si mohou veškerou písemnou korespondenci vzájemně doručovat elektronickou poštou (e-mailem).

  2. Kupující doručuje prodávajícímu korespondenci na e-mailovou adresu uvedenou v těchto obchodních podmínkách. Prodávající doručuje kupujícímu korespondenci na e-mailovou adresu uvedenou v kupujícím vytvořeném zákaznickém účtu nebo v objednávce.

IX. Mimosoudní řešení sporů

  1. Spotřebitelské spory: K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce (ČOI), se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, web: adr.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line, která se nachází na webové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr, lze využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.

  2. Evropské spotřebitelské centrum: Kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line je Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, web: www.evropskyspotrebitel.cz.

  3. Dozor nad prodejem: Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Kontrolu živnostenského oprávnění provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany spotřebitele vykonává v určeném rozsahu také Česká obchodní inspekce. Dohled nad dodržováním nařízení (EU) 2019/1020 o dozoru nad trhem vykonávají rovněž orgány uvedené v příslušném zákoně.

X. Závěrečná ustanovení

  1. Governing Law: Veškeré smluvní vztahy vzniklé v souvislosti s kupní smlouvou nebo těmito obchodními podmínkami se řídí právním řádem České republiky, zejména občanským zákoníkem. Pokud kupní smlouva obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že se vztah řídí právem České republiky. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.

  2. Kodexy chování: Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.

  3. Práva k webu: Všechna práva k webovým stránkám prodávajícího (obsah včetně textu, designu, fotografií, videí, grafiky, ochranných známek, loga apod.) náleží prodávajícímu. Jakékoliv užití webových stránek nebo jejich části (zejména kopírování textů, obrázků atp.) je zakázáno bez výslovného souhlasu prodávajícího.

  4. Odpovědnost za provoz webu: Prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do webového rozhraní internetového obchodu nebo v důsledku jeho užití v rozporu s určením. Kupující nesmí při využívání internetového obchodu používat postupy, které by mohly mít negativní vliv na jeho provoz, a nesmí vykonávat žádnou činnost, která by mohla umožnit kupujícímu či třetím osobám neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení e-shopu nebo jeho části.

  5. Nebezpečí změny okolností: Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.

  6. Archivace smlouvy: Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není veřejně přístupná. Na vyžádání o ni však může kupující požádat prodávajícího.

  7. Změny podmínek: Prodávající je oprávněn tyto obchodní podmínky měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek. Aktuální platné znění obchodních podmínek je vždy dostupné na webových stránkách prodávajícího.

  8. Příloha – vzorový formulář: Nedílnou součástí těchto obchodních podmínek je vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy (poskytovaný kupujícímu ke stažení či vyplnění).

Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 25. října 2025.


Příloha – vzorový formulář:

V případě reklamace si můžete tento text zkopírovat do e-mailu a doplnit, zrychlíte tak proces reklamace...

  • Jméno a příjmení: 

  • Adresa spotřebitele: (ulice, č. p., obec, PSČ)

  • E-mailová adresa: 

  • Telefon:

  • Číslo objednávky:

  • Datum objednávky:

  • Datum převzetí zboží: 

  • Požadavek: (vrácení peněz / výměna zboží / jiné)

  • Číslo bankovního účtu pro vrácení peněz: (uveďte včetně kódu banky)

  • Datum: (vyplníte  při odeslání formuláře)

  • Podpis spotřebitele:

Pokyn:

  • Vyplněný formulář odešlete e-mailem na adresu info@slaycare.cz nebo jej přiložte k vracenému zboží.
  • Po doručení formuláře prodávajícímu dojde k účinnému zrušení kupní smlouvy a běží lhůta pro vrácení zboží i peněz dle zákona.
Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz